Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Δωράκια για την πρώτη μέρα στο σχολείο

 

Νομίζω πως είναι μια πολύ όμορφη κίνηση να κάνουμε μικρά δωράκια καλωσορίσματος
στους μικρούς μας μαθητές! Δεν έχει σημασία το κόστος , όσο η διάθεση για προσφορά!!!

Εγώ για τα φετινά μου παιδάκια επέλεξα να κάνω μια κατασκευή από χαρτόνια που μου είχαν μείνει στο σπίτι από άλλες χρονιές..πήρα και γυαλιστερό αφρώδες υλικό (για τα φτερά) χρειάστηκα και λίγο σπάγκο για να δέσω την ευχή μου για την νέα σχολική χρονιά, αγόρασα και ένα μολυβάκι για το κάθε μου παιδάκι και έτοιμο το δώρο μου!

Πίσω από την κουκουβάγια βάζουμε χαρτοταινία και το κολλάμε στον τοίχο!

Το πατρόν για την κουκουβάγια θα το βρείτε εδώ



Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι κάπως έτσι!!!


Εγώ στα ποδαράκια της κουκουβάγιας έβαλα ένα ερωτηματολόγιο για τους γονείς και το μολυβάκι των παιδιών!!!



Η ιστορία ενός μολυβιού!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: