Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

21 Mαρτίου _ Παγκόσμια ημέρα συνδρόμου Down

 





Η 21η Μαρτίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Down. Oρίστηκε από τον ΟΗΕ, για την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση της διεθνούς κοινότητας για τα άτομα με το σύνδρομο Down.

Η εικοστή πρώτη ημέρα του τρίτου μήνα δεν επιλέχθηκε καθόλου τυχαία 
καθώς το  Συνδρόμου Down σχετίζεται με 3 αντίγραφα του 21 χρωμοσώματος.








Το επιπλέον χρωμόσωμα που συναντάμε στο 21ο ζευγάρι είναι υπεύθυνο για τις 
παρεκκλίσεις στη σωματική διάπλαση, τη νοητική ανάπτυξη και την ψυχοκοινωνική εξέλιξή.


Χαρισματικά πλάσματα με ίσα δικαιώματα


Όταν λοιπόν συναντήσουμε ανθρώπους με το σύνδρομο αυτό είναι εύκολο να τους ξεχωρίσουμε καθώς είναι διαφορετικοί και μοναδικοί!  









Υπάρχει λοιπόν μια διεθνής καμπάνια για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση με έναν πολύ παράξενο και ευχάριστο τρόπο!!!


Με τις διαφορετικές κάλτσες!!!


Έτσι λοιπόν για πρώτη φορά αποφάσισα να συμμετέχω και εγώ με το τμήμα μου!
Την προηγούμενη λοιπόν μέρα έβαλα τις διαφορετικές μου κάλτσες και πήγα στο σχολείο σαν να μην συμβαίνει τίποτα.  
Είχα σηκώσει και τα μπατζάκια του παντελονιού μη τύχει και δεν το καταλάβουν τα παιδιά!

Μα πώς να κρυφτείς απ' τα παιδιά!
Αυτά τα βλέπουν όλα!!!


-Κυρία μπέρδεψες τις κάλτσες σου το πρωί;
-Παιδιά είδατε τι κάλτσες φοράει η κυρία;;;

-Παιδιά χάρηκα πολύ που παρατηρήσατε τις διαφορετικές μου κάλτσες!
Ξέρετε αυτό το ζευγάρι μου αρέσει πάρα πολύ! Δεν μοιάζει με κανένα άλλο απο αυτά που έχω!
Είναι ξεχωριστό, μοναδικό, το βρίσκω κάθε φορά που ανοίγω το συρτάρι μου πολύ εύκολα!


Εσείς έχετε διαφορετικές κάλτσες που τις φοράτε μαζί;


Οι περισσότεροι απάντησαν πως ποτέ η μαμά τους δεν τους έβαλε διαφορετικές κάλτσες, άλλοι είπαν πως έχουν μόνο κάλτσες spiderman και ένας μόνο είπε εγώ όταν βαριέμαι να βρω το ζευγάρι κυρία βάζω ότι βρω.


Λοιπόν σας έχω μια τρομερή ιδέα! Τι λέτε να βάλουμε όλοι αύριο διαφορετικές κάλτσες και να έρθουμε στο σχολείο. Να είμαστε διαφορετικοί. 
Να βάλουμε χρώματα πολλά... 
Να ξεχωρίζουμε!


Και έτσι και έγινε!!!




Τους άκουσα να καμαρώνουν για τις διαφορετικές τους κάλτσες...
και τους παρατηρούσα που τις έδειχναν σε όλο το σχολείο.


Τι ωραίο που είναι όταν είσαι παιδί!
Δεν σε ενοχλεί το διαφορετικό!



Έτσι λοιπόν με αφορμή τις διαφορετικές κάλτσες... μιλήσαμε και για τους ξεχωριστούς ανθρώπους που ζουν ανάμεσα μας.
 Πόσο όμορφα νιώσαμε που ήμασταν για λίγο ξεχωριστοί... 

Όλοι οι άνθρωποι χρειάζονται αποδοχή και αγάπη!


Ας ενημερώσουμε λοιπόν και τους υπόλοιπους στο σχολείο για το που βρίσκεται η ομορφιά!


Βάψαμε, κόψαμε και απλώσαμε τις κάλτσες μας.






Τώρα το ξέρουν όλοι....





Δεν υπάρχουν σχόλια: