Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2023

Τι είναι η ειρήνη και τι ο πόλεμος;





Πώς θα μπορούσαμε άραγε να καταλάβουμε τι είναι η ειρήνη και τι ο πόλεμος ;


Ας δούμε τι κάνουν οι άνθρωποι σε καιρό ειρήνης....

Ελάτε να ζωγραφίσουμε!!!



Ας χτίσουμε ένα ωραίο σπίτι!
Τι θα λέγατε να βάζαμε δίπλα του ψηλά δέντρα και όμορφα λουλούδια!
Νομίζω πως έχει μια τέλεια μέρα...ο ήλιος λάμπει και στον ουρανό πετάνε πουλιά πολύχρωμα και κελαηδούν!

Πώς θα σας φαινόταν αν στον κήπο σας βάζατε και μερικά ζώα;

Αν θέλετε μπορείτε να ζωγραφίσετε τον εαυτό σας ή τους γονείς σας ή τους φίλους σας;


Τι πιστεύετε πως νιώθουν όλοι τώρα που επικρατεί η ειρήνη;

Τώρα πέρασαν τα χρόνια...μεγαλώσατε...
κάνατε οικογένειες και δώσατε το σπίτι σας στα παιδιά σας!

Δώστε στον διπλανό σας τη ζωγραφιά σας 
για να συμπληρώσει εκείνος κάποιες αλλαγές και χρώματα! 

















-Πώς νιώθετε τώρα που ζωγραφίζεται;

-Χαρά! Ηρεμία!









-Υπάρχει πιθανότητα να γίνει κάτι 
που μπορεί να μας στεναχωρήσει μια τέτοια ημέρα;



- Κυρία εμένα δεν με στεναχωρεί τίποτα! 
Θα κάνω και πως τραγουδάω!!!





Μα ξαφνικά όλα αλλάξαν ...
χωρίς να το περιμένει κανείς!


Ακόμη και η μουσική που ακούγαμε άλλαξε...

Έγινε άγρια!

Πολεμική!



Και άρχισε να γίνεται πόλεμος!

Σφαίρες και βόμβες έπεφταν και έκαναν όσα ζωγραφίσαμε κομμάτια!










Και τα χαμόγελα έσβησαν..και τα αστεία σταμάτησαν...
κανείς δεν ήταν χαρούμενος!

Μόνο προσπαθούσαν να σώσουν ό,τι χάλασε
ενώνοντας τα κομμένα χαρτιά!






Και τότε ακούστηκε ένα παιδί να λέει:

-Γιατί το κάνετε αυτό; Κόπιασα για να το φτιάξω!

Ήταν άδικο, άδικο ...ΑΔΙΚΟ!!!!




Κάποιοι έκρυψαν πίσω από την πλάτη τους την ζωγραφιά!
Μα ο πόλεμος την βρήκε!










-Μα δεν το έκανα εγώ;

Ο πόλεμος το έκανε!


Τα παιδιά ήταν πολύ αναστατωμένα με αυτό που έγινε!
Έπρεπε οπωσδήποτε να το συζητήσουμε.

Ξέρετε παιδιά το πόλεμο δεν τον περιμένουμε...
συμβαίνει ξαφνικά και καταστρέφει τα πάντα.


-Τι ζημιές σας προκάλεσε εσάς;

-Έμενα μου έκοψε το σπίτι!

-Εμένα μου έκαψε τα λουλούδια μου!

-Εμένα μου έκανε χίλια κομμάτια το δέντρο μου!

-Εγώ έχασα το ζωάκι μου!

-Μας έκρυψε τον ήλιο!

-Μας πήρε την χαρά μας...κανείς δεν γελάει πια...


-Τι νιώσατε για αυτό;

-Θυμό! Πολύ θυμό!

-Και λύπη!Εγώ στεναχωρήθηκα!

-Εγώ κυρία φοβήθηκα!

-Κυρία, εγώ τρόμαξα πάρα πολύ!

-Έχετε δίκιο αυτά τα συναισθήματα προκαλεί ο πόλεμος.
Υπάρχουν πράγματα που χαλάει και δεν μπορούμε να ξαναφτιάξουμε.
Ξέρετε ποια είναι αυτά;

-Τα ζωάκια μου κυρία!

-Και οι στρατιώτες!

-Και όσοι ζούσαν στο σπίτι που ζωγράφισα!

-Και τα λουλούδια μου!

-Τώρα που ο  πόλεμος τελείωσε και είμαστε όλοι ασφαλείς και δεν κινδυνεύει κανείς τι λέτε να κάνουμε;

-Να τα ξανα...ζωγραφίσουμε!


Ελάτε λοιπόν να μαζέψουμε τα ερείπια και να ξαναχτίσουμε τον κόσμο!



Εσείς λοιπόν τι θα διαλέγατε;


Ειρήνη ή πόλεμο;






Φέτος λοιπόν έμαθαν και τι νιώθουμε στον πόλεμο
και τι προκαλεί στον κόσμο μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια: