Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

Εργασίες παιδιών...( για παράδειγμα )




Ο Βασίλης μας έστειλε μία συνταγή
 για μια λαχταριστή μαρμελάδα φράουλα!



                           


Μπράβο Βασίλη μου!
Μας άνοιξες την όρεξη για μαρμελάδα!  
                            



____________________________________________________________________




Ο Γιάννης μας έστειλε οδηγίες για κατασκευή 
με lego και με χαρτί!

     





Μπράβο Γιάννη μου!!!
Θα δοκιμάσουμε και εμείς να κάνουμε
 ένα όχημα από lego και να κάνουμε 
και έναν οδηγό με χαρτί!!!!


 

____________________________________________________________________





Η Μελίνα μας έστειλε οδηγίες
 για το πως μπορούμε 
να ανανεώσουμε τα παλιά μας ρούχα!








Μπράβο Μελίνα μου!!!
Σίγουρα όλοι έχουμε κάποια ρούχα που τα βαρεθήκαμε!
 Πολύ ωραία η ιδέα σου!!!





___________________________________________________________________






Η Εβελίνα μας έστειλε μια συνταγή
 για ένα πεντανόστιμο κέικ!!!!







Μπράβο Εβελίνα μου!!!
Το κέικ φαίνεται υπέροχο.....
Και τα πήγες πολύ καλά με την άσκηση!

_____________________________________________________________



Ο Δημήτρης μας έστειλε οδηγίες 
για να φτιάξουμε μόνοι μας 
παζλ!!!











Μπράβο Δημήτρη μου!
Πολύ έξυπνη η ιδέα σου!!!
Έτσι το παιχνίδι δε θα σταματά ποτέ!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: